Сторінка класного керівника
ОПИС ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ
19.10.2015 02:52ОПИС ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ
19.10.2015 01:33ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ з розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник
19.10.2015 01:32
АНКЕТА учасника 2-го (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1. Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу Підкопай Олена Юріївна 2. Дата народження 06.03.1992р. 3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail. 62473 М.Мерефа вул.Комінтерна, 28 Харківської області Харківського району, +38(093) 97-81-799, juisanta92@mail.ru 4. Освіта, спеціальність за дипломом. ХНПУ ім. Сковороди, викладач української мови та літератури, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури 5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail). Мереф’янська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Харківської районної ради Харківської області, м. Мерефа вул..Савченка, 25, 748-31-94, merefa1@i.ua 6. Стаж роботи: педагогічний – 3 роки у тому числі класним керівником – 2 роки 7. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст 8. Звання – немає 9. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження) – немає. 10. Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник Формування дружнього, організованого колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи. 11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються диспути, міні–інтерв’ю, концерти, вікторини, дискусії, круглий стіл, рольова гра, ділова гра, групові, комп’ютерні, проектні технології; технології колективного творчого виховання 12. Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник «Концепція національно-патріотичного виховання молоді»; «Довідник класного керівника в запитаннях та відповідях» М. Є. Канцедал, О. М. Кравцова. «Основні орієнтири вихованнч учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» «Положення про класного керівника» К.Д. Ушинский «Про користь педагогічної літератури» «Педагогічна система поглядів К.Д. Ушинского» Бугрій О. Сутність поняття «педагогічні технології» 13. Ваше педагогічне кредо "У серце увійде лише те, що йде від серця" 14. Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет «Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина», – писав великий педагог Ж.-Ж. Руссо. Я пам’ятаю. І тому не виховую своїх учнів, не намагаюсь їх навчати. Я ділюся з ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами. Ми навчаємося разом – чогось вони у мене, чогось я у них; інколи помиляємося, але разом долаємо труднощі. Звісно, я маю знати в рази більше, щоби бути їм цікавою, завжди новою, аби зустрічі зі мною викликали у дітей радість, очікування свята – Свята Пізнання Таємниць. Вивчаючи педагогічні інновації, опановуючи сучасні технології, я розумію, що все це – лише засоби, головне ж для успішного уроку – духовне спілкування учителя й учнів. Запалити в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша місія вчителя. Та все ж таки я переконана, що не знання мають бути на першому місці. Від учителя дітям треба любові. Так, саме любові, яка дає відчуття спокою і захищеності, віри у власні сили і бажання йти вперед, любові, яка окрилює і надихає. Я люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони вчаться. Намагаюсь прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети. Власне, усе, що я роблю в школі, – це ділюся зі своїми учнями тим, що знаю, у що вірю і що люблю. 15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
Підпис учасника _______________ Дата 17 жовтня 2015 року
|